poniedziałek, 23 stycznia 2012

Jak zostać panem sytuacji?

Nie cierpię poniedziałków! Znów się nie wyspałem! Miałem tyle rzeczy do zrobienia w weekend i oczywiście na planach się skończyło. W dodatku boli mnie głowa i mam już serdecznie dość! Może zlikwidujemy ten najgorszy dzień w tygodniu, z którym nawet piątek trzynastego się nie równa, hm?

Gdyby tak urozmaicić jeden z moich gadżetów i zrobić tak, by po wciśnięciu poniedziałek zniknął i od razu pojawiłby się w to miejsce wtorek… Albo – lepiej - od razu piątek! Najlepiej od razu piątek po południu… :-) Ach… chyba mogę tylko o tym pomarzyć… Takiej władzy nikt raczej nie posiada… Ale za to ja mam namiastkę… HA! :-)

Przycisk Panika na USB to niesamowity gadżet, który pozwoli nam zawsze, zwłaszcza w biurowych sytuacjach, panować nad sytuacją. No, bo komu z nas nie przydarzyło się w przerwie od obowiązków zajrzeć na serwisy plotkarskie, kupić książkę przez internet czy poczytać ulubionego bloga? :-) No właśnie, człowiek zestresowany szuka inspiracji w aferze z Justinem Bieberem i co chwila rozgląda się, czy za rogiem nie czai się szef. Kooooniec z tym! Z przyciskiem „Panika” nie dacie się przyłapać. Wystarczy w sytuacji zagrożenia wcisnąć button i już można odetchnąć z ulgą, gdyż na ekranie komputera pojawi się w jednej chwili specjalnie przygotowany obrazek, który zamaskuje Wasze dotychczasowe działania. Na specjalnej płytce otrzymacie grafiki imitujące tabelkę popularnego programu biurowego lub będziecie mogli stworzyć coś własnego, coś, co „przekona” szefa, że dzielnie pracujecie. Nieźle to wykombinowałem, no nie? :-) To jak, są zainteresowani? :-) :-)

Jak tylko pojawi się upgrade, czyli wersja pozwalająca na skasowanie niewygodnego poniedziałku, uprzejmie Wam doniosę. :-) Adieu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz