piątek, 13 stycznia 2012

Każdy lubi być adorowany

Każdy z nas lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś ważny i lubi, kiedy mu się to okazuje. Mogą to być miłe gesty, słowa, uśmiechy lub drobne upominki. Ja zwykle uśmiecham się i zawadiacko puszczam oko, a Wy? :-) A kiedy wybranka mego serca w ogóle się tego nie spodziewa, wyciągam – jak królika z kapelusza – upominek… A wtedy… Ach, fajnie jest dawać prezenty ukochanej! :-)

A ponieważ adorowanie jest fajne zarówno dla kobiety, jak i mężczyzny, co powiedzielibyście na to, by z tej okazji nie sprawiać sobie indywidualnych prezentów, a kupić sobie „sparowany” gadżet? :-) Iść do sklepu RAZEM i wybrać coś, co składa się z dwóch części, które tworzą całość, hm? :-) Przynajmniej nie będzie problemu z tym, że może się nie spodobać. :-) Wiem, wiem, że Was zaintrygowałem teraz – widzę to w Waszych oczach… :-)

Spójrzcie tylko na te rozkosznie tulące się do siebie dwa sercowe kubeczki. Czyż nie są urocze? :-) Powiem Wam w sekrecie, który z pewnością każda kobieta z łatwością odkryje, że to prezent – symbol. Ułożone w sposób dopełniający się wzajemnie, czyli tak, jak na obrazku :-), wskazują na wiszące w powietrzu uczucie… Odważyłbym się nawet powiedzieć, że przypominają obrączki, czyż nie? :-) A pozytyw, drogie panie, jest taki, że żaden mężczyzna, który będzie co rano pił kawę z takiego sercowego kubka, nie wystraszy się i nie ucieknie z argumentem na ustach, że przytoczyła go odpowiedzialność. Same plusy.

Ja Was jednak zachęcam, by adorować Wasze połówki każdego dnia! By zaskakiwać je na co dzień! Starać się wciąż na nowo podniecać ogień miłości – jakkolwiek śmiesznie to brzmi w moich ustach, ale muszę się Wam przyznać, mam nadzieję, że mnie nie wydacie? Chyba jestem romantykiem... Tylko czasem się zgrywam. :-) :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz