poniedziałek, 5 grudnia 2011

W czasie deszczu nie trzeba się nudzić

Weekend nas nie rozpieścił. Co ze sobą zrobić, kiedy na dworze szaro-buro, mglisto i w dodatku pada? Macie jakieś pomysły, by się nie nudzić? Ja znalazłem rozwiązanie tej sytuacji…

Cały weekend układałem puzzle. Niektórzy z Was pewnie otworzą szerzej oczy ze zdziwienia, a ja Wam powiem, że lubię taką rozrywkę. :-) Odpręża mnie i pozwala zapomnieć o otaczającym świecie… Kiedy zmierzam się z puzzlami 3D – to dodatkowo mogę mówić jeszcze o nie byle jakim wyzwaniu, a któż takich nie lubi? :-)

Puzzle Big Ben to jak nie trudno zgadnąć słynna londyńska wieża zegarowa, którą każdy może sobie zbudować z pomocą 294 plastikowych elementów i plastikowej podstawy. Efektem pracy jest budowla o wysokości 48 cm i szerokości 12 cm, więc całkiem pokaźna, oczywiście jak na zabawkę z puzzli. :-) Właściwie model przypomina do złudzenia wieżę cieszącą oko Brytyjczyków, jest tylko „zdziebko” mniejszy – w skali 1:200.

Sami musicie przyznać, że pomysł takich trójwymiarowych puzzli jest niebanalny. Mnie musicie uwierzyć na słowo, że układanka wymaga sporego zaangażowania, ale jak już dołoży się ostatni element, satysfakcja jest nie do opisania. Jeśli więc chcecie poczuć się jak konstruktorzy wieży zegarowej znanej na cały świat – nie marnujcie ani chwili!

Dobrej zabawy! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz