piątek, 16 grudnia 2011

Nastrojowy konkurs

No to stało się! Mamy piątek! :-) Nawet nie wiecie, jak się cieszę, miałem wyjątkowo intensywny tydzień. Postanowiłem go umilić, nie tylko sobie, ale przede wszystkim Wam i… zorganizowałem na Facebook’u nastrojowy konkurs! :-) Muszę przyznać, że mi poprawił on humor. :-)

Jeśli Wy także potrzebujecie bodźca do uśmiechu, zajrzyjcie na: http://www.facebook.com/mrjoypl i weźcie udział w moim konkursie. Dobra zabawa i nagrody gwarantowane! :-) Dzięki nim wszyscy wokół będą wiedzieć - czarno na białym, w jakim jesteście dzisiaj nastroju. Możecie wybierać spośród pięciu zgrabnych nastrojowych kubeczków z zabawnymi minkami: Happy As Larry, Monstrously Moddy, Seriously Sleppy, Cheeky Chappie, Horribly Hungover, a tym samym zakomunikować, że jesteście radośni, senni, optymistyczni, zmęczeni, źli lub wyluzowani. Spójrzcie na nie, czyż nie wyglądają uroczo? :-)

Kubki wykonane są z wysokiej jakości ceramiki i posiadają tzw. podwójne dno. Wcale nie dlatego, by wlany do niego napój znikał jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, a byście nie poparzyli sobie łapek. :-)

Ja się Wam przyznam, że uwielbiam kubki z minkami… Przyczyna jest prosta – po prostu nie cierpię sam jeść, czy pić i potrzebuję przyjaznej twarzy, do towarzystwa. :-) Nawet, jeśli miałaby być to buzia namalowana na kubku. Jeśli też tak macie, nie zastanawiajcie się długo - kubki rozchodzą się jak świeże bułeczki, co bardzo mnie cieszy. :-) Ale jeśli się pospieszycie, to zdążycie – moja zabawa jeszcze chwilkę potrwa...

To do zobaczenia na Facebooku! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz