środa, 28 grudnia 2011

Od rana mam dobry humor

Od rana mam dobry humor. Wy też? :) To świetnie, bo właśnie wyniuchałem coś, coś jeszcze bardziej go podkręci. :) Wszystkie białogłowy, które czytają tego posta, a które poczują się urażone – choć wierzę, że macie do siebie dużo dystansu - przepraszam, ale no nie mogłem się powstrzymać. :)

Kostka Rubika dla blondynki to gadżet, który spowodował, że jak go tylko zobaczyłem, buzia zaczęła mi się sama uśmiechać. Nawet teraz, kiedy na nią spoglądam, kąciki ust wędrują do góry. :) No, ale jak tu pozostać obojętnym na taki wynalazek? :)

Nikogo nie zaskoczę chyba, jeśli powiem, że Kostka Rubika dla blondynki jest w kolorze różowym. Bo jak mogłoby być inaczej? :) A ponieważ wszystkie kwadraciki mają jeden kolor, poprawne ułożenie nie powinno sprawić trudności żadnej blondynce, prawda? :) Choć nigdy nie można mówić nigdy… Ups, chyba się zaraz narażę… :) Wierzę jednak, że właśnie wkroczyliśmy w erę blondynek zdystansowanych do siebie, które potrafią się z siebie śmiać i oczywiście podejmą wyzwanie, i spróbują poprawnie ją ułożyć.

W nagrodę rzecz jasna – oklaski! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz