piątek, 23 grudnia 2011

Niech rozbłyśnie pierwsza gwiazdka…

No i stało się… Jutro Wigilia… :) Prezenty kupione i spakowane, potrawy na wigilijną kolację w trakcie przygotowywania, jeszcze tylko porządki, ubieranie choinki i można świętować! :) Podczas gdy w domach macie już pewnie świąteczne drzewko pod sam sufit, pomyślałem także o tych, co dzisiaj jeszcze musieli pójść do pracy i postanowiłem podsunąć pomysł na małą biurową choinkę, by móc świętami delektować się nieco dłużej niż tylko 3 dni.

Gadżet, który mam na myśli to zestaw plasteliny, z którego można ulepić wymarzone drzewko świąteczne np. w przerwie pomiędzy wysyłaniem świątecznych e-maili. :) A jak odstresowuje..!

W skład zestawu wchodzi 5 kawałków plasteliny w kolorach: zielonym (bo jakże inaczej? :)), czerwonym, żółtym, brązowym oraz niebieskim. Można więc zaszaleć i stworzyć wielobarwne świąteczne dzieło sztuki. :) Tych, którzy nie narzekają na nadmiar zdolności manualno-twórczych, uspokajam, że do zestawu zostały dołączone szablony drzewek wraz z instrukcją. Nie trzeba więc się denerwować, tylko z przyjemnością oddać świetnej zabawie, by po powrocie ze świątecznej laby mieć jeszcze mały akcent przypominający miłe rodzinne chwile…

Nie wiem, jak Wy, ale ja idę lepić – mam już nawet pewien pomysł. :) Zanim jednak oddalę się, pozwólcie, że złożę Wam serdeczne bożonarodzeniowe życzenia: uśmiechu, ekscytacji, iskierek w oczach przy otwieraniu wymarzonych prezentów! :)

Wszystkiego dobrego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz