środa, 21 września 2011

Kto z nas nie lubi błyszczeć? :-)

Pamiętacie piosenkę o snujących się po ulicach okularnikach? Śmiem twierdzić, że chyba proporcje się nieco zmieniły od czasów powstania tego kawałka. Dzisiaj, gdzie nie spojrzeć, pełno muzykomaniaków. No, okularnicy też są, zgoda. :-) Słuchają młodzi i starsi, kobiety i dzieci, w autobusach, tramwajach, jadąc na rowerach, w autach, w domu, w pracy – WSZĘDZIE! Pomyślałem więc, że podzielę się z Wami nie tylko moją refleksją, ale również pomysłem na uniwersalny prezent z okazji Dnia Chłopca. Przecież to już w przyszłym tygodniu!

Koszulka T-qualizer to nie jest zwykła koszulka. To super gadżet, którego nie powstydziłby się żaden zdeklarowany fan muzyki. Koszulka reaguje bowiem na dźwięki. Swoje fantastyczne właściwości ciuch zawdzięcza wbudowanemu z przodu elektroluminescencyjnemu panelowi. Osiem słupków rytmicznie mruga w kolorze niebieskim i czerwonym, dając innym wyraźny sygnał - „tak, to on – wspaniały muzykolub”. :-) Im głośniejsza i bardziej rytmiczna melodia, tym słupki wyżej się podnoszą. Mówię Wam - robi wrażenie i zwraca uwagę… Kiedy popularność okaże się jednak męcząca, zawsze można wyłączyć panel dyskretnym suwaczkiem. Ale coś mi podpowiada, że ta opcja nie będzie często wykorzystywana… Bo kto z nas nie lubi błyszczeć? :-)

Skoro dzisiaj zebrało mi się na refleksje, to powiem Wam: szkoda, że Dzień Chłopca nie może być obchodzony codziennie… :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz