poniedziałek, 5 września 2011

Dzień Postaci z Bajek

Ponieważ dzisiaj tj. 5 września, obchodzimy Dzień Postaci z Bajek, właśnie im postanowiłem poświęcić dzisiejszy wpis. Bo czymże byśmy byli, gdyby nie one..? :-) Teraz, choć jesteśmy już starsi, bajek raczej namiętnie nie oglądamy, choć – muszę przyznać – mnie się czasem zdarza. :-) Jakkolwiek by jednak nie było, sentyment do lat dziecięcych pozostanie w nas na zawsze… Możemy go pielęgnować – temu mają służyć gadżety, które chciałem Wam dzisiaj pokazać. Gotowi? :-)

Bąblogłowych poznaliście, kiedy przedstawiałem Wam pociesznego Terminatora. :-) Wiecie więc też, że świetnie nadają się na biurko, jako ubarwienie pracowitej rzeczywistości. Z pewnych znanych mi źródeł wiem, że kolorowe, zabawne postaci z bajek podsuwają kreatywne pomysły, ale to już musicie sprawdzić sami. :-) Jedno jest pewne – każda z nich jest bardzo wyjątkowa…

Wybuchowy Marsjanin Marvin, niezbyt rozgałnięty myśliwy Elmer Fudd, któły ma obsesję na punkcie kłólika :-), Prosiaczek Porky – najbardziej elegancki, ale też i jedyny chyba prosiaczek z ADHD :-) oraz energetyczny Diabeł Tasmański. Musicie je mieć! :-)

Moi bąblogłowi to świetny pomysł na prezent dla dziecka, ale nie tylko. Fan komiksów czy kreskówek powinien być nimi także zachwycony.

1 komentarz: