poniedziałek, 3 października 2011

Na kłopoty - Kacza Rodzinka

Czasem bywa tak, że jak się czegoś usilnie szuka, to – jak na złość – nie można znaleźć. Mówi się, że diabeł to nakrył ogonem. Nagminnie mi się tak zdarza z kluczami. Wam też? Kiedy potrzebuję pilnie otworzyć drzwi, przyglądam się pękowi kluczy i mimo największego skupienia, zawsze dopasowuję niewłaściwy do zamka. Dumałem, dumałem i znalazłem sposób na to, by przechytrzyć tego diabła – gadżet Kacza Rodzinka. :-)

Malutkie żółciutkie kaczuszki przeciwko diabłowi – zapytacie? :-) Owszem, bo to nie są takie zwykłe kaczki. To 4 różne nakładki na klucze. Klucz do zamka górnego w drzwiach głównych – żółta kaczuszka, do zamka dolnego żółta, mrugająca kaczuszka, do pokoju – kaczka z czarnym łepkiem i biała nakładka na klucz do drzwi od piwnicy. Oczywiście możecie sobie pozatykać kacze łepki, jak Wam się żywnie podoba. Najważniejsze, by w sytuacji kryzysowej np. nieprzemożnej potrzeby skorzystania z łazienki :-), właściwa kaczka była na posterunku.

Powiem Wam w sekrecie, że odkąd pojawił się ten zestaw gadżetów na klucze, nie potrafię bez nich funkcjonować. Przewracałem w palcach, liczyłem ząbki, oglądałem, by znaleźć chociażby najmniejszy szczegół, dzięki któremu mógłbym szybciej znaleźć się w domku. Teraz zdarza się, że w otwieraniu drzwi biję własne, wcześniej ustanowione rekordy. :-) Bo, choć niektórym z Was może się to wydać nieprawdopodobne, klucze z Kaczą Rodzinką mogą znacznie skrócić moment dostania się do domu. Kto nie wierzy, niech sam sprawdzi. :-)

Żółte nakładki na klucze nie tylko uratują od kłopotu zbyt długiego przesiadywania pod drzwiami, ale z pewnością wpłyną na dobry nastrój posiadacza kluczy z tak zabawną ozdobą. :-) Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz