piątek, 24 lutego 2012

Gwiazdka z nieba

Romantycy, podnieście łapki w górę! Jak i ja podnoszę. :-) Tęsknicie za czarującymi wieczorami we dwoje pod gwiazdami? Mam dla Was dobrą wiadomość – ja też za nimi tęsknię i postanowiłem temu coś zaradzić… :-)

Pozwólcie, że zaprezentuję Wam fosforyzujące gwiazdki! :-) :-) :-) Dzięki temu zestawowi będziecie mogli stworzyć w końcu własny kawałek nieba! Dokładnie taki, jaki sobie wymarzycie. Własne konstelacje, księżyc, galaktyki… I wszystko możecie nazwać tak, jak Wam się tylko żywnie spodoba. Prawda, że kuszący pomysł? :-)


Oczywiście zamiast posiłkować się własną wyobraźnią możecie także wzorować się na prawdziwych mapach nieba i stworzyć sobie we własnym pokoju – na suficie i ścianach, własny jego kawałek. Taki najprawdziwszy…

Wreszcie, podczas romantycznego wieczoru pod gwiazdami, będziecie mogli podkręcić atmosferę, nadać fosforyzującej gwiazdce imię ukochanej lub symbolicznie podarować jej gwiazdkę z nieba… Wierzcie mi, będzie zachwycona, sam testowałem ten manewr. :-) :-)

Fosforyzujące gwiazdki to trzy komplety ciał niebieskich, z których każdy zawiera 24 elementy: same gwiazdki - pierwszy, drugi – księżyc i gwiazdy, wreszcie trzeci - saturn, księżyc, gwiazdy, galaktyki, spadające gwiazdy. Sami widzicie, że jest w czym wybierać… :-)

W każdym bądź razie, bez względu na to, na którą zaproponowaną przeze mnie wersję byście się nie zdecydowali, jedno nie ulega wątpliwości - fosforyzujące gwiazdki stanowią wyjątkową dekorację pokoju, która szczególne walory przejawia ciemną nocą…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz