poniedziałek, 6 lutego 2012

Lubię to!

Macie konto na jakimś portalu społecznościowym? Ja mam. :-) Powiem Wam, że dzielenie się z innymi fajnymi znaleziskami sprawia mi masę frajdy! Czasem tylko gubię się w tych nowościach i innych modernizacjach. Pomyślałem więc, że byłoby super, gdyby każdy z nas mógł sobie spersonalizować swój profil. A, jak to u mnie zwykle bywa, od myślenia do zrobienia droga jest króciutka, zrealizowałem więc GENIALNY pomysł! :-)

Lodówkowy Facebook to gadżet dla wszystkich tych, którzy nie chcą poskramiać swojej kreatywności i – tak jak ja – są zakochani w mediach społecznościowych do tego stopnia, że nie mogą oderwać się od wirtualnych znajomych, a wszelkie nowe apki od razu testują na swoich profilach. Dzięki moim facebookowym magnesom na lodówkę będzie można stworzyć portal marzeń, prawda? Brzmi bajecznie, prawda? :-) Też to widzicie? :-) Będzie można przez chwilę poczuć się jak Mark Zuckerberg, ustawiać boksy wedle życzenia i bawić się na własnych zasadach. No, może trochę to uprościłem, ale jestem pewien, że wiecie, o co mi chodzi.

Dzięki tym magnesom będzie można zrobić sobie portal na lodówce, a więc w miejscu najlepiej wypozycjonowanym w całym domu! :-) W zestawie znajdują się również pisaki pozwalające zapełnić treścią lodówkowego walla. Na magnesach można pisać statusy, zostawiać komentarze lub po prostu z ich użyciem lajkować, a potem z pomocą specjalnej gąbki, zacząć zabawę od nowa!

Idealny pomysł na prezent dla miłośnika Social Mediów! :-) Mnie, odkąd lodówkowy Facebook pojawił się w mojej ofercie, nie można wyrzucić z kuchni. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz