piątek, 17 lutego 2012

Kto da więcej?

A kuku Moi Mili! :-) Jak się macie po Tłustym Czwartku? Ile pączusiów lub chruścików zjedliście? Kto da więcej? :-) Ja przeszedłem samego siebie w pałaszowaniu słodkości i efekt jest taki, że dzisiaj zarządziłem Aktywny Piątek… A jak wytrwam, to będę miał ruchliwy caaaały weekend. Ktoś z Was się do mnie przyłącza? :-)

Mnie do ruchu zachęca przede wszystkim i tylko zabawa. Postanowiłem więc wyszukać taki gadżet, który sprawi mi wiele frajdy i nie pozwoli usiedzieć w miejscu. No, prawie. :-) Piłka Space Hooper to lekarstwo na wszystkie dodatkowe, nieznośne kilogramy i wspaniała zabawa, nie tylko dla dzieci. Wykonana jest z wytrzymałego tworzywa PVC w kolorze pomarańczowym, zakończona dwoma uchwytami do trzymania oraz wyposażona w pompkę nożną. Naprawdę, zabawa nią wciąga! Ale o tym, jak sądzę, przekonacie się sami, jak tylko pozwolicie sobie na odrobinę szaleństwa. Można skakać samemu lub urządzać zawody: kto dłużej, szybciej, kto podskoczy więcej razy, czy co tam Wam jeszcze przyjdzie do głowy!


Tooooo, są chętni, by rywalizować z MrJoy’em na skoki? :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz