poniedziałek, 28 listopada 2011

Kto z Was chciałby mnie pocałować? :-)

Kochani moi! Pozwólcie, że ucałuję Was na „Dzień Dobry”. :-) Nie czujcie się zszokowani i przygotujcie się dzisiaj na buziaczkowy atak z każdej strony. 28 listopada obchodzimy Dzień Pocałunku! :-) Jejku, jak ja się cieszę. :-) Cały rok na to czekałem!

Moim zdaniem ten dzień jest wymarzoną wręcz okazją, by wyznać komuś swoje uczucia. No a potem będzie już z górki – można się całować. :-) Łatwo powiedzieć trudniej wykonać – zauważycie. Z moim gadżetem wyznanie najgłębiej skrywanych uczuć będzie dziecinnie proste. I nie przesadzam. :-)

Potworkowy posłaniec, którego pragnę przedstawić Wam przy tak wspaniałej i wyjątkowej okazji, zrobi to za Was z przyjemnością i bez cienia skrępowania. :-) Wystarczy – korzystając z wielkich białych zębów stwora (jeden do nagrywania drugi do odtwarzania) – nagrać 20 sekundową wiadomość. Trzeba się tylko odważyć, by go umieścić na widoku. Zielonego ludka można przymocować np. do drzwi lodówki lub w innym, często odwiedzanym miejscu, by mieć pewność, że adresat tudzież adresatka naszego miłosnego mesydża nie przejdzie obok niego obojętnie i czekać... Odtworzy czy nie odtworzy..? Żeby zasygnalizować w jednoznaczny sposób, że stworek aż piekli się, by swoim potworkowym głosem przekazać nagraną wiadomość, jego paszcza została skonstruowana tak, że świeci czerwonym światłem miłości... :-) A co ważniejsze, gdy powie "kocham Cię" swoim potworkowym głosem, nie odbije Wam sympatii, bo w końcu jest potworkiem, więc nie bójcie żaby. :-)

Ci, którzy są bardziej nieśmiali i wyznania miłości raczej nie są ich specjalnością, mogą nagrać inną wiadomość wykorzystując oczywiście mój gadżet, np. „wynieś śmieci” i porządnie wykonane zadanie nagrodzić niewinnym buziakiem. W końcu takie dni są po to, by je celebrować. :-)

To gdyby ktoś z Was chciał mnie pocałować, ykhm, nie krępujcie się. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz