środa, 20 czerwca 2012

Święto piłki trwaaaaaa!


Kto powiedział, że skoro biało-czerwoni nie wyszli z grupy, musimy przestać kibicować? Czerwiec jest miesiącem piłki nożnej, korzystajmy więc z tego każdego dnia! Dlatego, nie przedłużając, proponuję Wam wspólną zabawę. Gotowi? :-)

Niech poniższy obrazek powie Wam wszystko! Nie powiedział? Zatem ja zrobię to z ogrooooooomną przyjemnością. :-) Już jestem bardzo podekscytowany na samą myśl o tym, że będę mógł bawić się razem z Wami! :-)



Zasady są proste. Każdy z nas ma chyba pamiątkę po kibicowaniu biało-czerwonym? Czy to na stadionie (szczęśliwcy :-) ) czy w Strefie Kibica, w pubie lub w domu przed telewizorem z rodziną i przyjaciółmi. Pokażcie mi to, co udało się Wam uwiecznić! Zabawne fotki, zwariowane filmiki, czy co tylko przyjdzie Wam do głowy! Może dopingowaliście biało-czerwonych jakąś piosenką albo wierszykiem? Baaaardzo dobrze! :-) Pochwalcie się nim przede mną! Już nie mogę się doczekać! Jestem pewien, że każdy z Was posiada w domowym archiwum taką pamiątkę. Nie czekajcie więc dłużej, tylko już dziś zamieśćcie ją na mojej tablicy na Facebooku! :-)

Chcę zobaczyć Waszą radość ze strzelanych goli! W końcu nie ma co załamywać rąk! Jesteśmy gospodarzami Euro 2012! Pokażmy innym, że bawić się trzeba do końca! :-) A kto jak kto, ale my to potrafimy! :-)

Wspominałem o tym, że jak jakieś zdjątko lub filmik albo co tam podeślecie spodoba mi się szczególnie, to posypią się mrjoy’owe prezenty? :-) Nie??? To teraz mówię! :-)

Wierzę w Waszą kreatywność! :-) Zegarki na rękę i zestawy kibica czekają! :-) Do dzieła! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz