poniedziałek, 25 czerwca 2012

Nie tylko dla fanów Zmierzchu


Z pewnością każdy z Was słyszał o tym, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Zgadzam się z tym. Czasem jednak mimo usilnych starań trudno je na kimś wywrzeć, wiem to po sobie. Dlatego wymyśliłem coś, dzięki czemu każdy, kogo spotkam, będzie jak porażony piorunem. :-) Zgadniecie, co to takiego? :-)

Niech nazwa „Wampirze kły” powie Wam wszystko… No bo powiedzcie, czy nigdy nikt z Was nie usiłował komuś wmówić, że ma coś z wampira? Muszę się Wam przyznać, ja nigdy nie próbowałem. Ja MAM coś z wampira. :-) A ponieważ słowa to niestety nie wszystko, z pomocą idzie ten mrożący krew w żyłach gadżet. Bez zbędnego tłumaczenia przekona wszystkich, co do słuszności Waszych sądów. Wystarczy tylko zamontować wampirze kły i zademonstrować ich działanie. W tym celu należy założyć je na szczękę, zacisnąć ją mocno, by się dopasowały i poszukać w ustach językiem elementu, od którego będzie zależało, czy kły będą się wysuwać czy też pozostaną ukryte.



Pamiętajcie tylko, by przed pierwszym użyciem zanurzyć wampirze zębiska w wodzie. Tym samym tworzywo zmięknie i łatwiej dopasuje się do kształtu Waszego zgryzu. No i efekt będzie dużo lepszy. :-) W końcu gadżety MrJoy’a to nie byle jakie, nudne zabawki. Sprawdźcie to koniecznie sami! :-) Będziecie zachwyceni! :-) A ci, którzy staną Wam na drodze… przerażeni. :-) Ale czyż nie o to właśnie chodzi? :-)

Po co czekać do Halloween? Zaskoczcie innych już dzisiaj i szczerzcie zębiska w wampirzym uśmiechu! :-) Do wszystkich! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz