środa, 27 czerwca 2012

Wy nie wiecie, a ja wiem, jak bawić się z psem


Już za parę dni, za dni parę, wezmę plecak swój i giiiitaaaarę… :-) W końcu można powiedzieć, że mamy upragnione wakacje!!! :-) Będzie można oddać się tym zajęciom, na które dotąd nie miało się wystarczająco dużo czasu. Co macie w planach? :-)

Ja zamierzam bawić się do upadłego! :-) W końcu będę miał czas na to, by pobawić się z moim psem. :-) Jestem już odpowiednio przygotowany – mam psi kij golfowy, gadżet dzięki któremu nasze wspólne spacery sprawią jeszcze większą frajdę mnie i mojemu czworonożnemu pupilowi. :-)



Nie od dzisiaj wiadomo, że ulubioną psią zabawą jest aportowanie. Dzięki psiemu kijowi golfowemu, można połączyć wyprowadzanie psa z grą dla gentlemanów - golfem i doskonalić swoje sportowe umiejętności! :-) Prawda, że fajnie? Można śmiało powiedzieć, że podczas takiej zabawy i wilk będzie syty i owca cała. :-) Wasz psiak z pewnością odwdzięczy się Wam masą całej swej psiej radości, ale to już zobaczycie sami – na własne oczy. :-)

Kij pozwala miotać piłki na odległość (bagatela!) 90 metrów! Zanim więc przystąpicie do wspólnej zabawy, upewnijcie się, że macie odpowiednio dużo otwartej przestrzeni :-) i po prostu dobrze się bawcie! :-) Bez schylania się – wystarczy piłkę wsunąć w odpowiedni otwór tego specjalnego kija, bez konieczności łapania obślinionego patyka! Prawda, że ekstra? :-)

Jestem pewien, że zarówno Wasz pupil, jak i Wy docenicie zalety tej zabawki. Wystarczy tylko, że raz spróbujecie… Naprawdę warto! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz