wtorek, 5 czerwca 2012

Dodajmy biało-czerwonym poweru!


Całą Polskę, ba, świat cały ogarnął szał związany z piłką nożną i Euro 2012. Wszyscy kibice jednoczą się już w marzeniach o zwycięstwie biało-czerwonych i chcąc dodać naszym otuchy i sił do walki, dekorują, co tylko się da.

Kiedy spacerowałem ulicami jednego z Miast Gospodarzy, spostrzegłem, że mija mnie coraz więcej udekorowanych aut :-), zauważyłem też, że ludzie powoli przyozdabiają okna swoich domów! Plakaty piłkarzy w otoczeniu kwiatów. Oczywiście była również polska flaga. :-) Mówię Wam – SZAŁ! :-) Nie wiem, jak Wam, ale mnie się taki pozytywny szał bardzo podoba. Ba! Zamierzam Was namówić na jeszcze większy odjazd…



Przyozdabiacie swoje miasta, domy, auta; ożywcie również swoje ubrania! :-) Nie czekajcie do meczu otwarcia. Już dzisiaj przypnijcie do kurtek, swetrów, bluzek, koszul czy toreb przypinki z logo Euro 2012! Pokażmy, że całym sercem kibicujemy naszej drużynie. Co jak co, ale tego to oni potrzebują już teraz najbardziej.



Dzięki tym przypinkom odmienicie nie tylko swoje ubrania, ale wprowadzicie jeszcze więcej barw do szarości miast, a tym samym radości. Euro 2012 to przecież bardzo wesołe wydarzenie, prawda? :-) Jedna przypinka pomoże odmienić zwyczajny ciuch w odjechaną sportową stylizację. Zaufajcie mi, MrJoy wie, co mówi. :-) A jaki szacun wzbudzicie na trybunach…

Nie zwlekajcie dłużej! Jeśli uważacie się za prawdziwych kibiców, a nie wątpię, że tak właśnie jest, już dzisiaj przypnijcie jeden z dostępnych wzorów przypinki do piersi. Niech wygrają nasi! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz