poniedziałek, 29 października 2012

Trzymajcie się ciepło!


Jesień i po jesieni – powiedział pewnie dzisiaj ten, kto za swoim oknem zobaczył dzisiaj mniejszą lub większą warstwę białego puchu. Pierwszy śnieg oraz to, że zapomniałem dzisiaj rano rękawiczek wychodząc z domu, zainspirowały mnie do podzielenia się z Wami tym MrJoy’owym znaleziskiem. Po niego bowiem skierowałem swoje pierwsze kroki zaraz po powrocie do domu. :-)

Gigantyczny kubek Pac Man’a ma wiele zalet. Pierwszą z nich jest wygląd, który wprawi w osłupienie każdego prawdziwego fana kultowej swego czasu gierki Pac Man. Po jednej stronie żółciutki główny bohater z rozdziawioną paszczą, po drugiej zaś duszek Blinky. Pamiętacie ich? :-) Oj, wędrowało się swego czasu po labiryntach w poszukiwaniu białych „dropsów”. :-) Kubas ten z pewnością będzie wspaniałym pomysłem na prezent dla wielbiciela gierek. :-)

Nie bez przyczyny przechrzciłem ten kubek na dumnie brzmiące słowo: „kubas”. :-) Zadecydowała o tym gigantyczna pojemność owego przedmiotu. Dzięki temu, że zmieści się w nim – UWAGA – 900 ml płynu, nie trzeba będzie odrywać się od ulubionych czynności, by uzupełniać jego zawartość, bowiem nieprędko będzie można w nim ujrzeć dno. :-) Gorąca herbata z cytryną, rozgrzewające ziółka, dopiero co ugotowany przez babcię rosołek – do niego pasuje wszystko to, na co tylko będziecie mieć ochotę i co Was natychmiast rozgrzeje. :-) Sprytnie to wymyśliłem sobie, prawda? :-)

Co tu dużo gadać – koniecznie zaopatrzcie się w ten kubek – gigant. Pomoże Wam bowiem przetrwać mroźne poranki i zimne wieczory. :-)

Trzymajcie się ciepło! :-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz