poniedziałek, 1 października 2012

Bravo dla kreatywnych! - KONKURS!


Transformers Bąblogłowi, Muzyczna Czapka z Daszkiem, Wampirze Kły, a może Komiksowy papier Toaletowy? Podobają się Wam moje odjechane gadżety? :-) Wykażcie ducha rywalizacji, dajcie się ponieść kreatywności i trochę pogłówkujcie :-), a może takie lub inne gadżety trafią właśnie do Waszych rąk… :-)

Nie czekajcie ani chwili dłużej! Jako 100% chłopak i 200% gadżeciarz, postanowiłem przedłużyć nieco Dzień Chłopca! Cieszycie się? :D Razem z Bravo.pl przygotowałem dla Was nie lada niespodziankę! :-) Mam nadzieję, że rozbudziłem już Wasze apetyty? :-) Gotowi? :-)




Zajrzyjcie tutaj, odpowiedzcie prawidłowo na pytania i zgarnijcie super nagrody! :-) Na koniec, napiszcie mi tutaj w komentarzach, za kogo mam trzymać kciuki i o jakich gadżetach marzycie. :-)

Niech moc będzie z Wami, Gadżetomaniacy! :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz