poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Przezorny ubezpieczony


Wakacje to czas wyjazdów, biwaków, noclegów pod gołym niebem lub w miejscach, w których standard pozostawia wiele do życzenia. I chociaż na wiele człowiek potrafi przymknąć oko, bo przecież klimat tworzą ludzie, nie miejsca, są takie czynniki, bez których trudno normalnie funkcjonować…

Przezorny MrJoy – zawsze ubezpieczony, a z tym gadżetem również oświecony :-) :-), zwłaszcza tam, gdzie wysiądzie prąd lub po prostu nie będzie możliwości zapalenia światła.

Świecąca Kostka to wybawienie dla każdego, kto wyjeżdża na weekend pod namiot, kto nie lubi ciemności lub – tak, jak ja – lubi być przygotowany na wszelką ewentualność. Ten gadżet to jak nietrudno się domyśleć, kostka, która świeci. Ci, którzy już mnie znają, wiedzą, że u mnie jednak nic nie może być proste i zwyczajne. :-) Bo niby dlaczego takie ma być? :-) Świecąca Kostka posiada zatopioną w swoim wnętrzu żarówkę wykonaną z akrylu, w której znajduje się specjalna, ja rzekłbym nawet, magiczna substancja, która w ciągu dnia kumuluje w sobie energię, by uwolnić ją, jak tylko zacznie robić się ciemno…



Świecące kostki występują w dwóch miłych dla oka kolorach: zielonym i niebieskim, które są bardzo miłe dla oka. Nie tylko oświetlają mrok, ale sprawiają, że atmosfera robi się… przyjazna. :-)

Mój gadżet jest trwały i właściwie nie ma opcji, by się zużył. No chyba, że ktoś się o to bardzo postara i mu pomoże np. rozdepcze. Jestem jednak pewien, że po wypróbowaniu go i przekonaniu się, jak wielce jest przydatny, nikomu nie będzie w głowie specjalne łobuzowanie. :-)

Świecące kostki to idealny pomysł na prezent dla elektryka; gadżet obowiązkowy w każdym pro ekologicznym domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz