środa, 11 lipca 2012

Piłkarskie gadżety


Euro już wprawdzie za nami (a szkoda). Jestem jednak pewien, że emocje w Was wciąż jeszcze żywe, prawda? :-) Ja nadal jestem pod ogromnym wrażeniem piłki, biało-czerwonych, kibiców i w ogóle imprezy, a piłkarskie gadżety w dalszym ciągu towarzyszą mi w każdym dniu i odświeżają piękne wspomnienia. :-)

Podkładki pod szkło rozmaite są u mnie na porządku dziennym, flagi Euro 2012 – choć zdjęte z auta, zdobią teraz mój pokój, a na stole towarzyszą mi przyprawowe piłkarzyki, które sprawiają, że każde danie jest wyjątkowe. Absolutnie! :-) Mają – jakby to rzec – w sobie to coś! :-) W jednym trzymam sól, bez której nie wyobrażam sobie żadnego wręcz posiłku, w drugim, dla wyrazistości przysmaków, znajduje się pieprz. Przyznam się Wam szczerze, że innego połączenia nie jestem w stanie sobie wyobrazić. :-)



Na moim stole każdy z piłkarzyków ma swoje pięć minut i spisuje się na medal! :-) :-) :-)

Gadżety praktyczne, na czasie i zawsze pod ręką! Po prostu idealna solniczka z pieprzniczką! :-) Ba! Obowiązkowe zabawki dla każdego fana futbolu: tego dużego i małego! Dzięki nim każdy posiłek będzie trafiony! Spróbujcie sami! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz