piątek, 23 marca 2012

Kosmiczny pogromca

Macie dość pyłków, okruchów i wszędobylskiego kurzu? Drażni Was bałagan? Mnie bardzo! Dlatego postanowiłem wypowiedzieć im wojnę, w której za oręż wziąłem kosmiczną szmatkę. Niech wszystkie okruchy i drobnoustroje mają się na baczności! :-) MrJoy rusza na łowy! :-)

Nie, nie - wcale nie zwariowałem. Spokojnie, nie podkradłem też tajemnej wiedzy pradawnym. Wpadłem na pomysł bardziej przyziemny, ale o prawdziwie odlotowym działaniu. Pokażę Wam coś, co bez trudu dostanie się w szczeliny i zakamarki. :-) Spróbujcie, a już nie będziecie sobie wyobrażać porządków bez tego gadżetu.


Kosmiczna szmatka bez trudu rozprawi się z zakurzonymi domowymi urządzeniami. Wyczyści klawiaturę komputera, dosięgnie do każdego trudno dostępnego miejsca. Zwyczajna szmatka nie ma z nią żadnych szans. Wystarczy odrobinę pomóc magicznej wręcz masie i docisnąć do zabrudzonej szczeliny, a ona szczelnie ją opatuli, wyciągając z niej wszelkie brudy i inne uparte okruchy. Mało tego – po skończonej pracy pozostawia po sobie miły dla nosa zapach mięty.


Kosmiczna Szmatka Cyber Clean jest wielokrotnego użytku, jednak jak już się wysłuży poinformuje o tym na swój niezwykły sposób – zmieni barwę na zieloną.

Mając taki gadżet pod ręką, znów będzie można bezkarnie wcinać przed komputerem różne pyszności, bez obaw, że coś się upaćka. :-)

Musicie ją mieć! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz