poniedziałek, 14 stycznia 2013

Pomysł na prezent z okazji Dnia Dziadka


Hej tam po drugiej stronie szklanego ekranu! :-) Pamiętacie o swoich babciach i dziadkach? Zapominalskim uprzejmie przypominam, że 21 stycznia idziemy na uroczystą herbatkę do babci, a dzień później – 22 stycznia świętujemy Dzień Dziadka. Czas pomyśleć o prezentach! :-)

Ja już poszperałem tu i ówdzie i mam dla Was fajne propozycje gadżetów. Dzisiaj bombowy kubek dla dziadka. Spójrzcie, czym się wyróżnia spośród innych kubeczków.



Kubek Granat to pierwsze, co przyszło mi na myśl, kiedy szukałem prezentu z okazji Dnia Dziadka. Przecież każdy dziadek to prawdziwy bohater, który niczego się nie boi! :-) Jestem jednak pewien, że ten kubek zrobi na nim wrażenie. :-) Wujek dobra rada podpowiada – wręczajcie go ostrożnie, jak na granat przystało. Na kubek granat. :-) Jeśli ktoś nieostrożny wypuści go z rąk, może narobić tym nie lada hałasu – wykonany jest bowiem, jak większość jemu podobnych, z ceramiki.

Poza wojskowym designem, który – jak już ustaliliśmy - kropka w kropkę przypomina granat, kubek ten jest prawie zwyczajny… Prawie, bowiem ma niebywałą moc. Moc, która przywołuje wspomnienia. Z takim kubkiem w ręku, zalanym mocną, czarną kawą, dziadek z pewnością będzie mógł ubarwić każde rodzinne spotkanie niejedną opowieścią, w której wykazał się bohaterstwem. Począwszy od najmłodszych lat. Z najmniejszymi szczegółami. Nic go bardziej nie odpręży…

Sami przyznajcie, że Kubek Granat to prezent idealny dla dziadka. Czy Wy też już się nie możecie doczekać dziadkowych bajań? :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz