środa, 19 grudnia 2012

Świąteczny pomysł na prezent dla automaniaka


Kiedy pytają mnie, co podarować na Gwiazdkę automaniakowi, odpowiadam: nietuzinkowy gadżet, który swoim designem przypominał będzie naprawdę wypasioną brykę. :-) Tak się składa, że mam coś odpowiedniego w ofercie. Tylko spójrzcie.

Jeśli przyjrzeć się temu gadżetowi, na myśl przychodzi tylko jedno skojarzenie - gałka do zmiany biegów. Też to zauważyliście, prawda? :-) Drewniana obudowa w połączeniu z chromowanymi elementami to duet wprost idealny, który każe postrzegać ten gadżet jak „milion dolców”. Montowanie go jednak w samochodzie nie będzie dobrym pomysłem. Co innego „instalacja” na biurku, w gabinecie czy w recepcji automobilklubu. Pod tą niecodzienną postacią został bowiem przedstawiony niezwykle designerski długopis z organizerem! Ten gadżet z pewnością nie pozwoli przejść obok siebie obojętnie pasjonatowi aut i będzie idealnym pomysłem na prezent gwiazdkowy dla niego. Jestem tego pewien.


Wypasiony Długopis Automaniaka sprawi, że tegoroczne Święta Bożego Narodzenia będą nie do opisania! :-) :-) Jeśli więc szukacie czegoś oryginalnego, przydatnego i na „wysoki połysk” dla eleganckiego gościa kochającego samochody – wybór może być tylko jeden. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz