piątek, 7 grudnia 2012

KONKURS – Napisz list do Świętego Mikołaja i zgarnij wymarzony gadżet!


Hoł, hoł, hoł! :-) Święta czuć już w powietrzu… Biały puch leci z nieba, w radio króluje nieśmiertelne „Last Christmas”, tylko do prezentów gwiazdkowych wciąż daleko… Jeśli Wam również czas do Pierwszej Gwiazdki się dłuży, mam dla Was fantastyczną wiadomość! :-) Postanowiłem zostać Świętym Mikołajem! :-)

Już maluchy wiedzą, że w grudniu do Świętego Mikołaja pisze się listy. Dzisiaj, ja również pragnę Was do tego zachęcić. Nie musicie nadawać do Laponii, Finlandii czy innych skutych lodem krajów. Wystarczy, że wyślecie do mnie – list elektroniczny. :-) Napiszcie w nim, jaki gadżet z oferty www.mrjoy.pl chcielibyście otrzymać i koniecznie uzasadnijcie. Ja, ze swoją ekipą „elfów” :-), wybiorę ten, który spodoba się mi najbardziej i nagrodzę Waszym wymarzonym gadżetem!



Ależ jestem podekscytowany! :-) A Wy? :-) Zdecydowaliście się już na jakąś odjechaną rzecz? :-) To piszcie szybciutko! Wasze listy wysyłajcie przez Facebooka – skorzystajcie z buttona „Wyślij wiadomość”. Czekam na nie do 17 grudnia. :-)

Długo nie będę trzymał Was w niepewności - wyniki ogłoszę 18 grudnia.

Zatem do piór moi mili! Gadżety czekają! Może to właśnie Twój list zostanie nagrodzony? :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz