wtorek, 15 października 2013

Pomysł na...



Mam ogromną nadzieję, że każdy z Was pamiętał wczoraj o Dniu Nauczyciela i złożyliście Waszym pedagogom życzenia wszystkiego, co najlepsze ;)

Ja, jako przykładny uczeń, także pamiętałem o nauczycielach i pomyślałem o prezencie dla nich. Co powiedzielibyście na...


    


i..
    
Czekolator dla Pani od Matmy?! :)


Te gadżety umiliłyby pracę niejednemu wykładowcy. Możliwe, że Informatyk, dzięki podkładce, która jest jednocześnie notatnikiem, przestałby w końcu zapominać o tym, żeby wpisać Wam 5, a Pani od Matematyki stałaby się słodsza i przychylnym okiem patrzyłaby na nasze nieprzygotowania..

Te i inne pomysły na różne okazje, znajdziecie na mojej stronie. Już nie musicie się bać, że nie znajdziecie pomysłu na prezent. Dla kogokolwiek byście szukali- dla dziewczyny, chłopaka, babci, mamy, brata, znajdziecie u nas. Pomożemy Wam rozwiązać każdy problem :)

A tak na marginesie.. Wiedzieliście, że dziś światowy dzień mycia rąk? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz