środa, 20 lutego 2013

Gratka dla małego i dużego - foremki na ciasteczka Pac Man

Ciasteczka, babeczki, muffinki ja wszystkie pałaszować chcę! No bo jak mam się oprzeć ich apetycznemu zapachowi, smakowi, który tak dobrze pamiętam oraz kuszącym kształtom, jakie nadają deserom, deserkom i ciasteczkom wyjątkowe foremki?

Wyjątkowy smak to przecież nie wszystko. Natomiast, jeśli doda się do niego odpowiedni aromat i podanie – efekt „wow” murowany! W sztuce kulinarnej rad udzielał Wam nie będę, gdyż jestem pewien, że wypieki niejednej czytającej mnie osoby mogłyby przywrócić o zawrót głowy oraz większy niż standardowo brzuszek. :-) Jeśli jednak brakuje Wam pomysłów na to, jak podać ulubione ciasteczka, mam dla Was fantastyczne foremki, które zamienią każdą bezkształtną masę w… sympatyczne duszki – bohaterów kultowej gierki „Pac Man”. Znacie te stwory? :-)

A że jest sprawiedliwość na świecie, teraz to duszki będą zjedzone. :-) Wystarczy przygotować masę na ciasteczka z Waszymi ulubionymi dodatkami (rodzynki, kawałki czekolady, wiórki kokosowe…), odcisnąć w niej kształty, schować je do nagrzanego piekarnika i patrzeć, jak rosną. Foremki niezwykle pomysłowe, kultowe i kolorowe – nie tylko nadadzą ciekawego kształtu, ale również będą stanowić fajną dekorację kuchenną.

Gratka dla małego i dużego. Nie od dzisiaj wiadomo, że konsumpcja zaczyna się na długo przed tym, zanim rozsmakujemy się pysznym kawałkiem i poczujemy jego smak na języku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz